Anne-Marie

Hejsan hallå blåbär och hallon på en grön äng som det står en ko på.. :D
Heeeeejjj!!!!
Tänk vad bra gårdag och dag det har varit, jag är så himla glad. I förra inlägget skrev jag inte så mycket om vad jag har gjort. Men jag åkte och firade min födelsedag med några vänner och det var jättemysigt. Jag fick lite presenter inkl. skor. :D 
Jo.. vid 12 ungefär gick jag hem och tog det lugnt och chillade vid datorn en stund. Bara en kort stund efter kom min syster och hennes man, mina kusiner och deras föräldrar. Vi skulle fira brodern min som fyllde år i fredags. GRATTIS BJÖRNEE!!
Då min syster kom hade hon en present i handen. Jag visster att jag skulle få något, för de hade inte den förra helgen så.. ja.. jag fick en present. När jag öppnade paketet ser jag att det är en skiitfin ukulele.. *LYCKLIG*
Den ser ut såhär och jag älskar den. My little baby.. hmm.. vad ska jag döpa den? ^^
Japp... så det har jag suttit med hela kvällen. Skitmysigt!
Bara för någon minut sen åkte alla hem och nu sitter jag inne på rummet, i sängen och lyssnar på "Walk Off The Earth" med mina hörlurar och tar det lugnt. 
Jag har nationella i svenska imorn så jag vill bara ta't chill.. Ska förmodligen kolla klart på näst sista avsnittet av underbara Skins efter detta inlägg. Det serien är så himla bra, jätte hemsk, men så verklig och allt är bara typ perfekt.
Bilder på festen och besöket:
Just det.. denna gjorde jag under tiden som gästerna var här! Gick ganska snabbt! :)) (fina Demi Lovato)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress