Anne-Marie

☁ Lördag ☁
Godmorgon fina vänner!
Idag är det lördag och det är skönt med lite helg efter en fullspäckat vecka. Jag blev väckt av Caroline och Tilde som kom in på rummet och då passade Carro på att lägga ner tilde i min säng. Det var jättemysigt och Tilde är så gullig och fin så det blev ännu bättre då hon låg bredvid mig. 
   Under frukosten satt vi ute, jag Caroline, Malin och mamma och då passade jag på att dricka mitt nya blåbärste som jag skriver om längre fram.
   Igår efter skolan var jag, Rebecca och Nicki från skolan på Triangeln och kollade på det nya som har byggts. Det tog en stund innan vi hittade till den nya delen eftersom en brandvägg hade åkt ner och tagit bort vägen till det nya affärerna. Vi hittade dit tillslut som tur var och det var jättefint och mysigt. Søstrene Grene hade öppnat så vi passade på att gå in där. Jag köpte ett block för ca. 16kr, 5 pennor för 5kr och 10 tepåsar för 12kr. Jag är jättenöjd med köpen, de är jättefina tycker jag.
  Resten av dagens aktiviteter är obestämda därför kan jag inte berätta något mera.

Ha en bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress