Anne-Marie

Julafton
Gooood Juuuuul!!
Igår var det julafton och det var jättemysigt. Jag vaknade vid halv 10 och åt frukost en liten stund efter det. Vi fick en stor god julfrukost. Under resten av dagen tog vi en promenad, vi åt middag vid 4 vilket också var jättegott. För första gången åt jag inte för mycket så att jag fick ont i magen. Det är alltid så mycket på julbordet och jag åt som tur var i lagom mängd. Vi spelade även ett spel som heter "7 Wonders" som var jättekul och senare under kvällen åt vi kvällskex med riktigt god ost. Vi öppnade julklappar efter middagen vid 4 och jag fick:
 
-Fin kaffekanna till en samling som jag har
-En Filt från Klippan (supermysig)
-Gymkort med 20ggr
-300kr till något som gör mig glad.(blir förmodligen sminkborstar)
-Balsam
-Iphone fingervantar
-Filtsulor
-2 glasburkar och en dryckhållare
 
Tack för alla julklappar! 
 
Har ni haft en bra julafton? vad har ni gjort?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress