Anne-Marie

övningskörning
Hej alleman! >bilden är gammal, har någon aning om var min mössa är?<
  Idag har varit väldigt skön. Jag vaknade vid halv 12 och tog det lugnt vid frukost. En stund senare på dagen åkte jag och pappa iväg till en tom parkering och övningskörde en liten stund. Enligt mig själv tyckte jag att det gick bra men jag vet ju inte vad pappa tycker.. som är en erfaren förare, förhoppningsvis tyckte han också att det gick bra. Jag fick motorstopp ett par gånger men... äh det var faktiskt min första gång framför ratten.
  Då vi vara klara åkte vi till Hemmakväll och hyrde 3 filmer, 'The Great Gatsby', 'Olympus has fallen' och 'Frozen Ground' och jag köpte även The Perks Of Being A Wallflower för bara 69kr. 
Därefter åkte vi hem och fixa middag och kollade på The Olympus has fallen, som faktiskt var bra. 
   För bara en liten stund sen tog jag en dusch och efter att ha ätit två goa clementiner är jag nu nöjd och sitter i mina nya mysbyxor framför tv:n. 
 
Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress