Anne-Marie

Örhänge
Det är inte en töjning, önskade att det var det men det är ett örhänge som delas på mitten. Sjukt snyggt.Köpte det idag löst från ett pack med örhängen. Redigt schyssta i kassan. TACK!
Just nu är jag hemma hos min syster Malin, har hjälpt henne med att baka en cheesecake. Den kommer bli så sjukt god! Den ska ätas på lördag då vi ska fira min svåger. Hurray, kalas!
Ska nog ut och gå en vända med Malin senare ikväll, kanske runt pildammsparken. Ska träna 3 ggr i veckan gånger 30 minuter tills vecka 11..Bull är det men det är ändå positivt, och alltså gillas.
Jag har funderat på sidevut men jag är osäker. Systern min är inte positiv, Madde tycker verkligen det, och sen har jag inte frågat någon annan på senaste tiden så jag vet inte, men jag vill ha det.
Nackdelen med det är att det tar skitlång tid innan håret växer ut igen. Tror ändå jag ska satsa på det. Verkar chill och det blev bra med mina gröna toppar! :))
 
Nu minsann ska jag börja med en läxa som ska vara klar imorron.. En mediauppgift, vet inte alls vad det är men det ska jag nog lista ut innan kvällen är över.
 
ps. Dan hade inte livshow igår :c han skulle ladda upp sin video och därför har han den idag, vilket suger, för jag börjar 08:00. Liveshowen börjar 22:00 och slutar 00:00 och då får jag bara typ 6h sömn. BAJS!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress