Anne-Marie

igår och idag
Goddag!
   Igårkväll var jag och hälsade på hos helena sunning. Jag kom dit vi lite över 17 och då började vi laga mat, vi lagade till revben, gjorde hemmagjord tzatziki och dessutom gjorde vi klart en redan påbörjad potatissallad, med småpotatis från hennes tomt. Det var skitgott för att vara ärlig, så det var en bra början på kvällen.
 Nästan på en gång efter kollade vi på första filmen, The Impossible och den var jättebra, sen snackade vi litegranna och sen kollade vi Remember me och jag blev förvånad över hur bra robert pattinsson kunde vara utanför twilightfilmerna. haha 
   Vi tog dessutom fram lite chips och choklad till den filmen. Efter att ha snackat ett längre tag nu och hämtat fram ALLT godis från skafferiet kollade vi på Dark Shadows och den var också jättebra. 
   Sen åkte jag hem, men det var verkligen jättemysigt, jag gör gärna om det många fler gånger!!
kram på er lovisa och helena ♥
 
   Annars så vaknade jag vid halv 3 idag.. höhö inget konstigt med det, nej nej!
Senare idag ska man på firande för en granne som har tagit graduation i singapore och nu ska fira student i sverige. 
Det ska förhoppningsvis bli trevligt! 
 
Jag skriver förmodligen mera sen.. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress