Anne-Marie

Myskväll med mina fina vänner
Hej du där hemma!
Igår hade jag och mina fina vänner bestämt oss för att träffas och sova över. 
Vi blev bjudna på supergoda vegi burgare och så fick vi även lite snacks att tugga på. Efter middagen spelade vi lite alias och rebecca vann överlägset. Vi var uppe och snackade till klockan halv 6 på morgonen och sen skulle vi se en skräckfilm men tekniken var lite jobbig så vi gick och la oss istället. 
Vid halv 1 vaknade vi och åt mysfrukost tillsammans, jag åt havregrynsgröt med hallon och honung och sen åt jag en baguette. Så klart städade vi upp efter oss också, för vi är så bra vänner att vi gör sånt för varandra. ;)) 
Det var iallafall en supermysig kväll och jag vill bara göra om det varje helg. 
♡ Lovisa, Helena, Matilda, Rebecca 
Annars blir det väl att kolla lite läxa och bara ta det lugnt resten av dagen, men det ska bli skönt..
Ha det jättebra!
 
Jonas

Vilken härlig och lyckad kväll ni fick ^^ Åh, ni gillar också Aladdin :3

Svar: ja, verkligen! och ja absolut, vem gillar inte choklad och speciellt aladdin? :) kul att du läser!
Anne-Marie Öhman

Jonas

Hehe, precis ;) Absolut gör jag det =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress