Anne-Marie

I should know better than I do
Unedited photos
Hej hopp!
Dagarna blir bara bättre och bättre och jag vill bara vara i nuet föralltid. 
Igår kom Filip och Rebecka och hälsade på och vi hade en supermysig dag, först spelade vi lite sällskapsspel, "med andra ord", och så kollade vi lite på de nya New Girl avsnitten, vi åt Billys pan pizza, vi chillade inne på mitt rum och så lagade vi middag på kvällen tillsammans. Vi åt ris med kyckling med nån god gräddfond till som Rebecka var proffs på att göra. Det blev jättegott!
   Under tiden som vi åt kollade vi på film, Ruby Sparks som var oväntad bra, även ett förslag av Rebecka. Sen efter den filmen dampade internet en massa så vi fick ta och se en film som björn hade på sin dator, så det blev "man of steel" i dålig kvalité, haha. Den var jätteförvirrande, speciellt när man är så trött att man knappt orkar kolla. 
 
Efter att Filip och Rebecka åkte hem gick jag och mötte Rebecca och snackade i någon timme, vilket behövdes, så jag kom hem lite efter tolv då jag gick och la mig på en gång. 
 
Det var en supermysig dag men nu måste jag fixa iordning här hemma, ska vattna blommor och diska bort disk för det är massor sen igår och köket bör vara rent innan jag och Björn ska laga middag. Det blir fläskfilé med paj och sallad.
 
    Senare blir det nog matteräkning och kanske kanelbullebakning, men vi får se. 
Ha en mysig höst dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress