Anne-Marie

Min start på veckan
 
Yo
Jag har haft en lång fast ändå ganska skön dag. 
   Morgonen var det värsta på länge. Jag vaknade 9 minuter innan jag skulle åka hemifrån och blev klar och hann med bussen. På bussen ser jag att jag glömmer en väska i cykelkorgen som jag skulle sälja senare på dagen, därför var jag tvungen att hoppa av på hållplatsen efter och fick gå tillbaka och hämta väskan. Jag tog nästa buss och kom lite sent till lektionen men läraren accepterade det som tur var.
   Skolan var tråkig och efter skolan åkte jag och rebecca in mot triangeln och gågatan där jag träffade evelina och gav henne väskan och så fick jag pengar. Värsta dealen!
  Jag passade på att köpa hårfärg, present till Eliin och supersött presentpapper. Jag tänkte köpa Eyeliner men den jag ville ha fanns inte där... vilket var skitkonstigt.
   Därefter gav vi oss hemåt, och jag åt billys pizza och kollade på Kardashians på datorn. Det var en jättebra slapp-eftermiddag. Nu är andra säsongen igång, vilket är najs! 
+ att jag färgade håret!
   
   Imorgon börjar jag 10:10 och det ska bli skönt med lite sovmorgon, och så ska jag försöka få tag på morbror eller moster och fråga om jag kan komma förbi imorn eftersom morfar är där och jag vill träffa honom. Jag får verkligen hoppas att jag får komma förbi!
 
Nu sitter jag FAKTISKT och lyssnar på Miley Cyrus och jag känner mig så löjlig. haha Men det är lite, lite mysigt!
Sov sött 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress