Anne-Marie

Dag 1
Idag var första dagen efter sommarlovet i skolan. Vi träffades i klassen och pratade lite och sen gick en stor av klassen till Espresso House och fick gratis kaffe, det behövde man en morgon som denna. Det känns på sätt och vis bra att skolan är igång igen men sen så vet jag att jag kommer sakna att kunna vakna upp utan att behöva stressa eller missa frukost för att man inte känner att man har tid nog. Diskussionen om 'att ha tid' har vi tagit upp ett par gånger hemma och jo, man får se till att fixa tid men det är svårt tycker jag. 
   Efter att vi hade köpt kaffe möttes vi av en skadad kvinna som låg på marken så några i klassen hjälptes åt att fixa hjälp till henne. Hennes axel hade tydligen hoppat ur led då hon snubblat. Ambulans kom och förhoppningsvis mår hon ganska mycket bättre nu. Sen gick jag och Kajsa runt i malmö och hon passade på att köpa en Kånken ryggsäck, så nu är vi Kånken buddies. Jag köpte även en take away mugg från Indiska som jag sippar kaffe ur just nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress