Anne-Marie

kärlek på tallrik
Jag vet, det är lite tråkigt att jag bara lägger upp bilder på mat. Det händer inte så mycket i mitt liv som jag tycker är roligt att fota just nu eftersom jag bara sitter och kollar serier dagarna långa. Däremot har jag och syrran lagat till några supergoda middagar de senaste dagarna och det är kul att någon faktiskt hjälper till och trixar med idéer för vad som hade varit gott att äta. 
   Idag blev det stekt kyckling med klyftpotatis och sallad som inkluderade mozzarella, isbergssallad, tomater, gurka, soltorkade tomater och dressing. Till det åt vi även vitlöksbröd. 
 
Snart börjar skolan och det är väl kul på sitt vis, men jag kommer sakna att kunna sitta och ta det hur lugnt som helst dagarna långa. Klasskompisarna är dock saknade men inte de tidiga morgnarna. 
 
ps. Förhoppningsvis filmar jag en 'Room Tour' video imorn om jag har städat. kom ihåg att tipsa mig om vad ni vill se mig göra.
 
Kajsa

Åh så fin ny design Anne!!

Svar: Tack Kajsa! :D
Anne-Marie Öhman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress