Anne-Marie

städdag
Under kvällen igår, inatt och imorse mådde jag dåligt så jag sjukanmälde mig och sov till klockan var 12. Då var jag som tur ganska mycket bättre, jag känner fortfarande huvudvärk vilket jag vill ska bort nu!!
 
Eftersom jag mådde lite bättre nu på eftermiddagen har jag och brorsan passat på att fixa i huset. Jag har diskat, tvättar* och har städat min garderob som var K.A.O.S. Det var nog det värsta som någonsin har hänt, allt låg i en enda stor hög och mycket var även smutsigt. Ungefär lika mycket som allt som finns i garderoben på bilden är i tvättstugan nu och tvättas. Jag trodde INTE att jag hade så mycket kläder men mer vill jag ha!
En Walk-In-Closet hade varit drömmen.
 
Om en stund kommer mamma och pappa hem från Norrland där de har varit sen förra tisdagen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress