Anne-Marie

Mina sommaräventyr
Efter några dagar av sköna sommarkvällar, tv serier och god mat är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Det känns som om det har hänt väldigt mycket. Jag har umgåtts med mina fina tjejvänner från Ljunghusen två gånger, ena gången åt vi gómiddag och spela monopol utomhus hemma hos mig. Jag var i malmö med Caroline och skulle ge blod men glömde våra pass så vi gick till Malin med surdegsbullar för att fika och det blev mysigt. 
  Igår var kompisarna Rebecka och Filip hos mig och vi åt pizza på restaurang och åt god fruktsallad och kollade film. Idag var jag med Caroline på Emporia och där handlade jag en ny bikinitopp som jag förmodligen kommer lägga upp någon bild på senare. Jag åt frozen yoghurt som var riktigt god och syrran köpte två riktigt snygga klädesplagg som jag valde ut (#proudsister). När vi kom hem cyklade vi två även till stranden och badade våra första dopp och det var jätteskönt, bra initiativ.
   Eftersom det inte kändes rätt att ha en kamera framme hela tiden har inte jag tagit några bilder vilket är synd men förhoppningsvis minns jag hur mysigt det har varit i framtiden också. 
 
Jag har köpt en del på den senaste tiden och jag funderar på om jag bör göra ett inlägg där jag visar upp inköpen. Det kanske blir ett inlägg, jag bestämmer inget, men det är en möjlighet. 
 
Det hade varit jättekul att höra vad ni håller på nu på sommaren. Jag försöker hitta på så mycket som möjligt som jag inte brukar göra på höst, vinter och vår och då är det kul med lite idéer. En kompis gör t.ex en bucket list för sommaren och lät rätt najs, det är nästan så att jag vill göra det. Det är bara att skriva en kommentar, jag lovar att jag svarar samma dag eller dagen efter. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress