Anne-Marie

Nya saker
Då man blir myndig och får ta hand om sina egna pengar har jag hört rykten om att pengarna försvinner rätt snabbt, åtminstone i början och när jag nu själv är i den sitsen ser jag sanningen i de ryktena. Jag är glad över mina inköp iallafall och jag har använt allt rätt mycket redan och det betyder att det var bra köp. 
  När jag läser på olika hemsidor och andra bloggar om vad personer har köpt och de inte skriver varifrån de köpt sakerna och hur mycket sakerna kostar blir jag lite sur. Det är alltid kul att hitta nya hemsidor, nya affärer och nya plagg och andra saker som man kanske inte själv skulle sett då man har varit och strosat i alla de köpcentrum som finns eller då man har surfat på nätet. Här kommer iallafall en lista på allt som jag har köpt och varifrån de kommer ifrån.
 
1. Bikini topp - 199kr - Team Sportia
2. Vit och svart kjol - 149kr/st - H&M
3. Mugg Drinking Jar - 49kr/st - Lagerhaus
4. a) Nude Magique BB Cream - 169kr  - Lindex
b) Batiste torrschampoo - ca. 80kr - (h&m)
5. Victoria Secret fragrance mist, 'Pure Seduction' - 169kr - Niid's
6. Biobiljetter, 'The Fault In Our Stars' + '22 Jump Street' - Royal
7. Handduk, (100*150cm) - 69kr - IKEA
8. Jacka - 175kr - Lindex
Silke

älskar muggarna!! :)

Svar: de har verkligen varit ett av de bästa köpen, har druckit smoothies ur dem flera gånger ;)
Anne-Marie Öhman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress