Anne-Marie

sommar
Nu har jag en liten kort historia om hur min morgon var. Jag vaknade vid halv 9 och började göra mig i ordning och när jag är klar åker jag till jobbet, 10-15 minuter hemifrån. Efter 20 minuter där kommer en annan tjej som trodde att hon skulle jobba, men det skulle jag göra. Eftersom hon bor i Malmö var jag schysst och lät henne jobba, men det blev en ganska onödig jobbdag för mig. Efter hjälpte jag istället pappa på hans jobb och övningskörde även till soptippen. 
 
Annars har jag spenderat dagen på stranden med mamma och badade två gånger, vattnet är så skönt att det nästan är overkligt. 
Jag lagade kvällsmaten, det blev färdiggrillad kyckling med sallad, knaperstekt bacon, tomat, gurka, hemmagjorda krutonger och turkisk yoghurt. 
ɑ n n i k ɑ

Mums!

Svar: jättemums :)
Anne-Marie Öhman

Junitjej

Det ser fantastiskt gott ut!

Svar: åh vad kul att höra! Det var rikigt gott, och väldigt enkelt att göra också :)
Anne-Marie Öhman

rememberthiis.blogg.se

Mums :D

Svar: Verkligen! Testa gärna själv, superenkelt att fixa till
Anne-Marie Öhman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress