Anne-Marie

Tilde 1år
Idag fyllde min lilla systerdotter Tilde 1 år och Malin, mamma, pappa och jag åkte tillsammans till Hallongården som ligger i Trelleborg. Det var supermysigt, jag minns inte om jag har varit där innan men jag njöt väldigt mycket idag iallafall. På Hallongården fikade vi och vi hälsade även på kaninen som bor där och de två jätterna som var så lugna och fina att sitta tillsammans med. Om jag hade fått välja hade jag velat bo med den naturen och det härliga lugnet som fanns där och om det hade funnits några getter, kanske någon ko, fria katter och andra djur hade jag varit mer än nöjd med livet. När vi kom hem lagade vi till en riktigt god och lyxig hamburgare-middag. 
 
Min dag har varit till belåtenhet och nu vill jag bara ut i den fina naturen igen. Om jag bara bodde på en gård med en åker utanför fönstret. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress