Anne-Marie

En mysig bakdag
Just nu är en period då jag inte känner inspiration att skriva om något på bloggen. Det känns inte som att jag har något intressant att dela med mig av, utan jag har mycket annat att tänka på. Fast än det inte är mycket saker att göra i skolan har jag annat jag funderar på som tar tid, så det ber jag om ursäkt för. 
 
Idag hade jag en supermysig dag och stannade hemma och bakade till mitt gymnasiearbete vilket gick bra. Det tog en rätt stor del av dagen men resultatet blev bra, jag lär mig mer och mer varje gång jag bakar och det finns så mycket mer jag vill lära mig. Det finns även så mycket baksaker jag vill ha, som olika formar, maskiner och andra småsaker. 
 
Förhoppningsvis kommer jag på lite bättre bloggningshumör framöver.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress