Anne-Marie

Nytt år

Nu sitter jag här ännu en gång och skriver ett första inlägg. De som har känt mig ett tag är säkert riktigt trötta på att jag hela tiden gör nya bloggar, ändrar utseende, nya headers men vet ni vad, sån är jag. Jag har svårt att nöja mig med något speciellt då jag lär mig allt inom design själv. Jag kan redan nu förvarna er om att jag kanske kommer göra en ny blogg i framtiden men just nu ska jag försöka att stanna här.

Många som läser vet redan vem jag är men nedan får ni 10 frågor för att lära känna mig lite bättre.

Vad är ditt fullständiga namn? 

Anne-Marie Nikoline Mona Öhman

 Ålder? 

18 snart 19

Vart bor du? 

Sverige, Skåne, Höllviken, villa. 

Berätta om din familj? 

En mamma, en pappa, 2 storebröder, 2 storasystrar, 2 katter.

Beskriv ditt utseende? 

167cm lång, ljusbrunt hår med ombré hårtopparna. 

Vad gör du om dagarna? 

Jag går tredje året på Malmö Latinskola i Malmö och trivs bra. När jag inte är där är jag antingen hos min syster, svåger och deras lilla busfrö eller så är jag hemma vid datorn, tvn, eller i köket.

Hur beskriver man dig som person? 

Oj, det är rätt svårt att skriva om hur man beskriver mig men jag är väl mogen men också omogen för min ålder. Tycker om att vara kreativ. Tycker om god mat och annat ätbart. Jag kan tycka att jag är lite tråkig och egoistisk emellanåt men jag har alltid något gott i hjärtat för andra. 

Vad vill du med din framtid? 

Jag vill leva livet. Genom min barndom har jag haft det jobbigt på flera olika vis och tycker inte att jag riktigt har levt livet. Jag hoppas på att få komma ut i världen, få nya kontakter, inte tänka för mycket och njuta av det jag har och där jag är. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress