Anne-Marie

Nyårsafton 2015
Godmorgon!
Idag är det nyårsafton och gissa var jag är? Jag är i min egna lägenhet i Malmö och tar det lugnt innan nyårsfirandet ikväll. Anledningen till varför jag inte har lagt upp några bilder på lägenheten sen jag flyttade är för att jag inte lyckas ta några fina bilder eller har haft inspiration för att fota. Eftersom jag har fått möbler och saker från vänner och familj är stilen lite speciell och blandad. Jag trivs väldigt bra men jag ska försöka spara ihop till saker som jag verkligen vill ha.
 
Oredigerad bild på sovrum/vardagsrums delen.
 
Nu såhär under mellandagarna har jag lyckats bli sjuk och bli förkyld. Jag är inte sjuk längre men förkylningen sitter fortfarande kvar och det är så typiskt att man på det också blir hes. Får se till att åka förbi apoteket och handla något för heshet. 
 
Hoppas ni alla får en helt fantastisk nyårsafton och att ni får spendera den tillsammans med de ni älskar. 
God fortsättning mina vänner!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress