Anne-Marie

Student snart
Hej där trogna läsare!
 
Eftersom jag har varit riktigt dålig på att uppdatera resten av mänskligheten om vad som händer i mitt liv och berätta varför jag aldrig lägger upp inlägg tänkte jag ta mig tiden att göra det nu. I vanliga fall brukar jag inte skriva sådana här inlägg men idag får det bli så. 
 
Om en vecka tar jag studenten!.. har själv svårt att ta in den informationen men det känns helt fantastiskt. Jag är just nu i slutspurten i skolan och försöker få ihop alla skolarbeten som jag inte har skickat in och gör alla prov som jag har misslyckats med tidigare. Dessutom renoverar vi hemma så det är mycket som händer men nästa tisdag är förhoppningsvis allting som jag kämpar med inget problem längre och jag kan bara slappna av innan sommarjobbet börjar. 
 
Hela denna veckan i skolan har vi lekar och aktiviteter och annat skoj som jag inte riktigt har energi till att göra men som jag inte kan skippa då jag faktiskt inte kommer ha möjlighet att göra om dessa saker någon gång i framtiden. Den här veckan är den sista tillsammans med de i klassen och de på skolan och det är lite tråkigt. 
 
Nu när jag tänker efter så har jag varit med om så mycket, jag har gått på tre gymnasium på 3 år, jag har fått vänner för livet, jag har klarat av saker som jag aldrig trott jag skulle klara av och nu, 3 år senare är jag så tacksam för mina val. 
 
Tack ES12E för de två bästa åren i mitt liv!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress