Anne-Marie

GLOSSYBOX | OKTOBER
I början av Oktober beställde jag hem en glossybox, dvs. en anpassad skönhetsbox med hemligt innehåll tills boxen kommer i brevlådan. Boxen kostar 139kr och för det får man 6 produkter. Om jag hade haft råd hade jag definetivt fortsatt att köpa då man får varierande produkter och märken som man kan testa och se om de passar en. 
Nummer 1. Elizabeth Mott - All day color Lip Lacquer
Nummer 2. Talika - Photo-Hydra day dagkräm
Nummer 3. Emite Make up - Diamond heart bas primer
Nummer 4. Ziaja - Dagkräm
Nummer 5. Ziaja - dagkräm
Nummer 6. Benefit - RollerLash maskara

Då boxen kom igår har jag inte hunnit testa allt. Läppstiftet funkar jättebra däremot, de blir matt och sitter kvar på läpparna bättre än vanligt läppstift gör under måltider. Maskaran är också bra men som med alla dessa produkter så kan jag återkomma med en recension om hur de funkar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress