Anne-Marie

Höst
 
Igår då jag var ute lite snabbt för att hämta lite saker från förrådet kändes det som om det var höst!! Det innebär att man kan ta på sig mysiga koftor, halsdukar och stickade tjockstrumpor. Annat som är bra med hösten är tända ljus, kaffe, te, filmer framför tv:n eller tv-serier framför datorn. Det är inte bara det som jag ser framemot i höst, utan också jobb, ungdomsgrupp, kvällar med bästa vännerna och kylan (så man kan klä sig varmt). Jag ska gå och se Jesper Rönndahls show i November i Malmö och det händer säkert massor av annat roligt som jag kan få hitta på.
 
Tips på mysig musik att lyssna på en höstdag/kväll är Ed Sheeran, Lewis Watson och City and Colour. Jag har återkommit till dom många höstar och de är absolut som bäst under kyliga perioder!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress