Anne-Marie

Ny produkt | Maria Nila,True Soft Schampo och Balsam
Att testa nya schampo och balsam har blivit något av en tradition för mig eftersom jag har så svårt att hitta något som passar perfekt för mitt hår. Jag är 19 år och har fortfarande inte hittat ett schampo eller balsam som jag verkligen tycker om.. jag vet..jag tycker det är dags nu.
Förra veckan beställde jag hem ett Maria Nila schampo och balsam från Bangerhead (ej sponsrad). Jag hörde först talas om märkes Maria Nila på Clara Henrys blogg (länk) när hon testade ett hårfärgsschampo och inte för att jag tyckte att resultatet på henne blev särskilt bra men efter började jag följa märket på instagram och blev lite småkär i utseendet på flaskorna. Hittils har jag bara testat det en gång men jag har redan fått väldigt många komplimanger på mitt hår vilket jag ser som väldigt positivt. 
 
En av anledningarna till varför jag faktiskt köpte det var för att de innehåller Argan olja och det är bra för att minska friss. Jag har supermycket friss efter att jag har duschat och under min greklandsresa för en vecka sedan fick jag låna arganolja av mina systrar och mitt hår såg mycket bättre ut. Om jag har mer att visa kan jag alltid göra en liten review på hur mitt hår har reagerat på schampot och balsamet så jag inte lurar er att köpa något som inte alls är bra. Det gick på 199sek per flaska så det är inte det billigaste.
 
Det finns andra typer av schampon och balsam men jag valde True Soft. Gå in på deras egna hemsida och kolla själv vad som passar dig, eller så kan du gå in på bangerhead och faktiskt köpa för ett billigare pris än på deras egna hemsida.
 
Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress