Anne-Marie

Spännande tider
Hej HOPP! 
 
Tiden bara försvinner.. det är redan Augusti!?! Första halvan av året går alltid så snabbt.. man önskar ju att det vore tvärtom. Hellre mer av vår och sommar än mer av höst och vinter. Jag tänker däremot inte säga att jag inte längtar litegranna till hösten, till tjocktröjor och mysstrumpor och varma drycker. COZY!
 
Vad händer i mitt liv, för att uppdatera de som inte vet det?
Jag är klar med Teamåret, jag kom hem från ett tre veckors konfirmationsläger på Åsljunga för mindre än två veckor sedan och jobbar sedan Juni i Ostbutiken i Ängelholm. 
Planerna framöver är att jag ska börja bibelskola på Strandhem i Örkelljunga, vilket innebär att jag lämnar fina Ängelholm för ett tag för att studera bibeln. Det ska bli så spännande och det ska bli väldigt kul att bo på internat. Jag har tänkt en del på att jag ska börja bibelskola men det har ändå inte ritkigt landat i mig att jag faktiskt ska bort från min fina lägenhet och inte bo med Sara längre om bara mindre än en månad. Det är så läget ser ut just nu.
 
Annars så.. jo jag är inne i en period när jag känner mig lite stressad över att hinna med att hitta på roliga saker. Jag vill göra allt, vill hitta möjligheter att göra allt, och det vill jag hinna göra innan jag flyttar från Ängelholm. Drömtänk och egentligen inte möjligt. Jag märker själv hur flummig jag låter just nu, men det är så min hjärna arbetar för tillfället. 
 
Jag hoppas att alla ni som läser detta mår bra, för ingen är värd att må dåligt. Kom ihåg att älska varandra - alltid viktigt!
Kram på er!
Angelica Wåhlin

Vilka spännande saker du har framför dig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress