Anne-Marie

Min senaste vecka
Det var en vecka sedan förra inlägget och jag har inte gjort något speciellt som jag fotade. Jag har jobbat en del under förmiddagarna och under kvällarna har jag umgåtts mycket med min syster Malin, svåger Tobbe och lilla Tilde. Vi har badat och ätit god mat och jag har annars bara tagit det lugnt. Nätterna blir dock oftast för korta, men jag är på påväg att ändra på den vanan.. genom att inte vara vaken mycket längre efter att detta inlägget är publicerat. 
 
Idag gjorde jag och pappa en enkel måltid med grekisk sallad och färdiggjorda lammfärs spett som gjorde magen mindre hungrig. Under morgonen bakade jag Chocolate Chip Cookies som blev lyckade, de skulle kanske ha varit inne i ugnen 2 minuter mindre men de går att äta och är inte alls brända så det var ju på sätt och vis lyckat.
 
Under kvällen kom Rebecca och gjorde ombré på mitt hår som blev snyggt, men jag tycker synd om mitt hår. Därefter kollade vi på Pretty Little Liars och efter snackade vi bara lite. Det var en bra kväll!
natalie

Vad goda kakorna såg ut!

Svar: Tack så mycket, de är inte alls svåra att göra!
Anne-Marie Öhman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress