Anne-Marie

Min lägenhet | Sovrum/Vardagsrum
Taklampa - (IKEA)
Soffa - Från en vän (köpt på IKEA), Vit pläd - (IKEA), Fårskinn - (Polen), Kuddfodral - (H&M Home), Sittkudde - (Gåva, men är en marockansk sittkudde), Soffbord - (IKEA), Golvlampa (Skärm + fot är från IKEA)
Gardinstång och Gardiner - (IKEA), fönsterdeko  diverse ställen)
Ljusslinga - (Nille på triangeln, Malmö)
Sängkläder - (H&M Home), Kuddar - (Hemtex, Höllviken), Filt - (present)
Lyktor från Majas Cottage i Vellinge 
Tv - (lån), tv bänk - (från vän men från IKEA)
Dekorations pumpor - (Netto, Malmö)
 
Det här var en del av min stora lilla etta i centrala Malmö. Det finns mycket mer som jag vill göra i lägenheten men jag trivs som det är just nu och jag har allt jag behöver. Soffan och tv bänken fick jag hit för inte särskilt längesedan så jag njuter av att ha en rejäl soffa istället för två små 60 tals soffor som man inte riktigt kan mysa sig ner i. Fler tavlor ska upp på väggarna och säkert någon hylla någonstans. 
 
Vad tycker ni? Alltid kul att höra! Har ni något tips på vad som hade varit snyggt att göra?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress