Anne-Marie

2017
Jag har gått omkring och sagt att jag ser framemot år 2017 ett bra tag nu och inte nog med att 2016 var så sjukt bra, jag tror faktiskt att 2017 kan bli minst lika bra, kanske lite bättre.
 
När jag sitter här och funderar över 2016 och kollar igenom bilder från året så märker jag att jag har varit duktig på att umgås med de som betyder något för mig. Jag har även varit duktig på att prioritera rätt och att säga ja till nya saker.
 
Året har bestått av många härliga kvällar på barer runt om i Malmö i gott sällskap och med god dricka. För att släppa loss har jag även besökt ett antal nattklubbar under året och dansat nätterna långa. Ett tips är att dra till en nattklubb med några riktigt goa vänner och bara dansa som om ingen ser dig. Älskar att dansa till hög musik och att vara inne i min egna lilla värld. Bry dig inte om du dansar bra eller dåligt, det är inte det som är viktigt!! 
 
I somras spenderade jag 3 veckor på EFS-gården i Åsljunga på ett riktigt gött konfirmationsläger med några av de härligaste ungdomarna jag känner. Mina små konfirmander ❤ 
Fick även spendera dessa 3 veckor med 5 andra grymma ledare som jag respekterar och tycker om väldigt mycket!! Tack för min bästa sommar på många många år. = En sommar i Guds närvaro!
 
Jag var i Brighton i England vilket har varit en dröm sen ett par antal år tillbaka. Det var en riktigt fin semester med bästa vännen. 
 
Under hösten började jag på Lärljungaskola vilket har resulterat i vänskap med fina nya vänner. Kan inte tro annat att Gud har haft stor betydelse där med. 
 
Året slutade på topp på ett nyårläger på Sundsgården en bit utanför Helsingborg. Jag hade så låga förväntningar på lägret att jag hade det rent ut sagt skitbra. Att spendera 5 hela dagar med fler än 100 andra ungdomar och vuxna och få prata om Jesus, få be, få lovsjunga, få umgås med gamla såsom nya vänner och få underhållas av grymma ledare är det absolut bästa sättet att avsluta och börja ett nytt år. Tack för all den kärlek som ni som var där gav mig. Ni är guld värda! 
 
Vad har jag att vänta 2017 då..?
Mina mål är att;
- bli modigare
- vara mer organiserad
- berätta för de som jag tycker om att jag tycker om dem
- äta hälsosammare
- TÄNKA! Tänka innan jag gör saker
 
Hejdå 2016! Hej 2017!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress