Anne-Marie

Ta mig tillbaka!
För en vecka sedan var jag på utbildningsvecka uppe  i Åre och åkte lite längdskidor. Jag måste säga att jag saknar det litegrann nu när jag sitter ensam i lägenheten. Det har börjat växa lite kärlek till skidor i mitt hjärta. Jag har nog åkt mer skidor detta läsår än jag har gjort i hela mitt liv, vilket säger lite om hur lite skidor jag har åkt. Det är synd att jag missat det, men jag skyller på att vi flyttade till skåne för tidigt. 
 
Jag kommer sakna att åka upp med jämna mellanrum till Åre, men det ska verkligen bli kul att komma tillbaka på avslutningsveckorna i Maj, för då får vi vara där i hela två veckor, då får jag passa på att åka massor av skidor också!! Det är rätt bra också att jag har blivit vän med en riktig jämtlänning så då finns det anledning att åka upp med jämna mellanrum, trots att hon också ska stanna kvar nere i skåne. 
 
Hade föredragit att åka skidor om dagarna istället för att sitta framför tvn i lägenheten hela dagarna lovet ut... det är tråkigt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress