Anne-Marie

The day before tomorrow
Godkväll allesammans!
Idag är dagen innan dagen. Det är Livskraft läger imorgon och därför har jag packat resväskan idag. Jag har även varit ute och övningskört andra dagen i rad och därför kommer jag tyvärr inte kunna göra det imorn om jag inte vaknar tidigt.
  Det ska bli kul att åka iväg och träffa min fina vänner Rebecka och Filip som jag träffar alldeles för sällan och spendera hela 5 dagar med andra fina människor och stunder som jag förhoppningsvis kommer att komma ihåg med glädje.
  En stund innan middagen kom Malin hit med Tilde och åt middag med oss andra familjemedlemmar och tog en kopp kaffe efter det.
 
   Strax ska jag, mamma och pappa kolla på The Great Gatsby som vi lånade igår på hemmakväll.
 
Ha det bra och sovgott!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress