Anne-Marie

Hoppar från ett tak på strande
Heej!
Det är kväll och jag är ledsen att jag inte har uppdaterat. Jag har mått lite sådär.
Del 1:
Jag vaknade vid 12 ungefär på dagen och kom på efter en timme att jag borde äta frukost så jag gjorde det och sen snackade jag lite med rebecca om att dra till stranden en stund. That happened. Det var mycket mysigt, men det failade lite då jag skulle hoppa ner från en badhytt. haha jag stod i typ en kvart och vågade inte hoppa.... hehe 
Sen låg vi och "solade" och lyssnade på underbara Emblem3 och sen skulle rebecca sticka så vi stack hem och sa hajdååå!!
 
Del 2:
en halvtimme efter att rebecca hade åkt ifrån mig kom mina kusiner och deras mamma och pappa och deeras mamma och pappa. Vi åt påskmiddag, (MUMS) påskefterrätt och sen blev det film. HIGH SCHOOL MUSICAL 2
Då blev jag glad och stolt över att mina kusiner vill se en sån fin film. haha Önskade dock att jag hade film 3, men det har jag inte :(
Sen blev det kaos mot slutet och sen åkte dom hem. Hade redan skiitont i huvet då så... ja... he
här får ni en fin video på oss :))
 
 
ha en trevlig kväll.. nu ska jag byta om till mysig pjamas och sen ta på ansiktsmask och sen kanske se på film! Jag är verkligen på film humör!
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress