Anne-Marie

black'n'white
Godkväll/natt! 
Jag borde strax gå och lägga mig men jag ville bara skriva lite innan. 
   Tidigare kom min underbara syster Caroline hem och det var jättekul, jag har verkligen verkligen saknat henne. 
Dock åker hon till norrland imorn så det blev en snabbtur inom hemmet.
Vi åt supergod middag och som efterrätt åkte vi till Märtas Café i Höllviken och fick 3 kulor glass var, jag valde dumle, brownie och knäck. Wow så gott det var!
   När vi kom hem igen packade carro och jag kollade lite skins, jag har verkligen saknat den serien. Det har jag gjort sen dess och nu ska jag förmodligen sova.
   Imorgon ska jag hem till Helena och laga middag och kolla film, alltså ha det allmänt mysigt, och det blir hon, lovisa och jag. 
 
Godnatt och sovgott
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress