Anne-Marie

Min frukost
Jag ska strax iväg och jobba för pappa men innan tänkte jag att jag ville äta en supersmarrig sommarfrukost ute i solen. Det blev fil m. müsli, färska jordgubbar och persika och två rågbrödsmackor m. skinka och gurka.
   Rågbröd är ett av de bröden som jag gillar extra mycket just nu. I början var det ovant att äta så nyttigt bröd då jag har ätit ljust bröd en lång tid, men som med allt annat så vänjer man sig vid smaken och det är riktigt gott. Det är mitt tips på bröd den här månaden. Färsk gurka på skinkan är även ett tips som de flesta brukar äta. Det är så fräscht och jag älskar kombinationen. 
 
Jag uppdaterar möjligtvis senare idag. Min plan för idag är att jobba, och sen bada då jag kommer hem och förhoppningsvis få nån stund att sola och få färg. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress