Anne-Marie

Uppdatering
   De tre senaste dagarna har varit ansträngande men väldigt lärorika. Jag har jobbat på Märtas Kafé i Höllviken och fick använda kassan för första gången i mitt liv. Det är svårt och ännu svårare är det att inte misslyckas. Jag kämpar verkligen med att försöka komma ihåg alla priser och komma ihåg att fråga gästerna rätt frågor etc. I slutet av sommaren hoppas jag att jag har fått lite klämm på det där.
 
Igår efter jobbet kom jag hem till fullt hus, kusinerna, morbror och moster var här och även resten av min familj.
Vi firade David och det var jättemysigt. Det är så kul att umgås med småkusinerna som bara blir större och större.. varför kan de inte alltid vara små?!
   Efter middagen tog jag bussen med Rebecca till Malmö för att se 22Jump Street som jag vill se igen!! Nu!! Den var jättebra och den var ärligt talat lika rolig som första filmen och den var ju skitbra. Biopubliken var även riktigt najs, flera skrek och alla skrattade när roliga saker hände och vi klappade händer jätteofta. Det var verkligen en av de bästa biobesöken jag har varit med om. Tack till alla som skapade filmen och tack till de grymma skådespelarna. 
 
Imorgon blir det bio igen fast med min andra fina vän med samma namn, Rebecka. Vi ska nämligen se The Fault In Our Stars och det kommer blir så najs. 
 
 
Michelle

Hej på dig, vilken fin blogg med härliga bilder du har!
Jag har svarat på kommentaren angående min bikini :)

Svar: åh tack Michelle och desamma verkligen, du verkar supermysig, och ditt rum är översnyggt :) har även sett att du är vän med Linnea som jag känner ;) kul
Anne-Marie Öhman

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress