Anne-Marie

Höst
Den mysigaste årstiden om året är här och jag är så glad. Att faktiskt kunna ligga i soffan eller sängen hela dagar och kollar på tv-serier med en varm kopp oboy i famnen är så mysigt. Det finns något speciellt med alla årstider men det är något alldeles extra med hösten, en förändring sker. Löv dör och faller ner på marken i vackra nyanser och luften blir krispigare, det är uppfriskande. 
 
Vi är 7 dagar in i oktober och jag känner mig redan varm inombords. I lördags var jag på födelsedagsmiddag hos en fin vän, kommande helger blir det fler kalas, även för bästa vännen Rebecca. Nu på lördag ska jag åka och se Lewis Watson live, en absolut höstfavorit för mig. Jag har nästan aldrig varit på en riktig konsert men jag kunde inte inte köpa en biljett och se honom när han faktiskt spelar i Lund. Den dagen kommer jag dessutom spendera med mina nära och kära vänner från grundskolan.
 
Ha det superfint
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress